Verminderd serviceniveau hulpverlening tijdens de vakantieperiode
Vakantietijd. Voor velen van ons een periode om erop uit te gaan. Even lekker zorgeloos genieten met gezin, familie en of vrienden. Mocht zich toch onverhoopt pech of een schade voordoen dan willen we onze relaties natuurlijk zo goed mogelijk helpen. En dat is soms best een uitdaging. Zeker als we kijken de problemen waar partijen als de alarmcentrale, expertisebureaus en schadeherstellers mee te maken hebben.
Ondertussen is de zomervakantie volop aan de gang. En dat merken we. De alarmcentrales zijn moeilijker bereikbaar door de grote hoeveelheid hulpvragen en daardoor duurt het langer om de hulpverlening op gang te brengen.
Na Corona gaat Nederland massaal op vakantie. We kennen allemaal de beelden van de problemen op luchthavens (vertragingen, annuleringen van vluchten, koffers die zoekraken etc.), maar ook bij autoverhuurbedrijven gaat het niet erg soepel (geen auto’s beschikbaar). Ook zijn er de laatste tijd een aantal bosbranden geweest in Zuid-Europa.
Verder zijn er toch nog een hoop coronabesmettingen die roet in het eten gooien en heeft bijna het hele Nederlandse bedrijfsleven moeite met het werven van personeel. Dit legt extra druk op de huidige werknemers
Alles op alles
Bij elkaar zorgen al deze problemen voor een verminderde dienstverlening. We doen er samen met de hulpverlenende partijen alles aan om ervoor te zorgen dat onze relaties zo goed en zo snel mogelijk worden geholpen.
Met vriendelijke groet,
AnsvarIdéa Verzekeringen
AnsvarIdéa werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.